DZIAŁ 1 – Ogólne
- Otrzymanie dodatkowej rocznej gwarancji (zwanej dalej “Dodatkowa Gwarancja”) możliwe jest jedynie w przypadku zaakceptowania i spełnienia niniejszych warunków.
- „Dodatkowa Gwarancja” przysługuje klientowi, który zakupił i aktywował DJI Care Refresh na Mavica Air.
- “Dodatkowa Gwarancja” oznacza, iż okres gwarancyjny zostanie wydłużony o 12 miesięcy.
- Dodatkowej Gwarancji udziela Dilectro Sp.z o.o. Sp.k dla klientów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Dodatkowa Gwarancja dotyczy produktów pochodzących z dystrybucji Dilectro sp. z o.o. sp. k i zakupionych w sklepach uczestniczących w promocji w terminie od 1 września 2018 roku do 31 października 2018 roku.
- W okresie obowiązywania Dodatkowej Gwarancji obowiązują takie same warunki, jak w okresie obowiązywania podstawowej gwarancji. Warunki te znajdują się w karcie gwarancyjnej. Dostępne są również na stronie internetowej dystrybutora www.dilectro.pl
DZIAŁ 2 – Warunki niezbędne do otrzymania Dodatkowej Gwarancji
- Rejestracja dokonywana jest przez samego Kupującego.
- Rejestracja odbywa się wyłącznie w trybie on-line.
- Aby uzyskać dodatkowy rok gwarancji, należy zarejestrować zakupiony produkt poprzez poprawne wypełnienie formularza: Formularz rejestracyjny
- Rejestracja w celu uzyskania Dodatkowej Gwarancji musi zostać dokonana w terminie 28 dni od daty zakupu produktu, natomiast sam kod DJI Care Refresh musi zostać aktywowany w terminie do 48h od pierwszego uruchomienia drona.
- Produkt DJI objęty Dodatkową Gwarancją (z wyłączeniem baterii) to Mavic Air.
- Dodatkowa Gwarancja jest udzielana wyłącznie na rzecz Konsumenta, który nabył towar od Sprzedawcy. Uprawnienia z przedłużonej gwarancji nie mogą być przenoszone w jakikolwiek sposób na rzecz innego Konsumenta lub jakiegokolwiek innego podmiotu.
- Każdy produkt można zarejestrować tylko jeden raz.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyznania Dodatkowej Gwarancji w przypadku naruszenia niniejszych warunków, podania nieprawdziwych danych lub próby dokonania technicznych nadużyć przy procesie rejestracji, tzn. każdy SN drona jest przypisany tylko do jednego maila podanego podczas rejestracji.
DZIAŁ 3 – Dodatkowa Gwarancja
- Jeżeli produkt zarejestrowano zgodnie z postanowieniami działu 2, użytkownik otrzyma potwierdzenie rejestracji w formie wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji.
Należy zachować wydruk potwierdzenia w e-mailu. - Dodatkowa Gwarancja zostanie przyznana jedynie w przypadku okazania wydruku potwierdzenia rejestracji wraz z dowodem zakupu produktu oraz podbitą przez sprzedawcę kartą gwarancyjną.
- Nabywca w przypadku konieczności przesłania urządzenia do naprawy wysyła je na swój koszt do sprzedawcy lub bezpośrednio na adres dystrybutora.